שאלות נפוצות

עיינו בעמוד זה לקבלת מידע מהיר וברור על כל מה שתרצו לדעת.

איך נוכל לעזור?

כל השאלות הנפוצות

לחיפוש מהיר השתמשו בתיבת החיפוש.

המוצרים שלנו

יש לי שאלה לגבי מוצר ספציפי

אם יש לך שאלה לגבי אחד מהמוצרים שלנו, אנחנו כאן כדי לעזור. תוכל/י למצוא מידע מפורט בכל דף מוצר, כולל מפרטים, טבלאות מידות ומדריכים למשתמש. אם את/ה צריך/ה מידע נוסף או יש לך שאלות ספציפיות, אנא אל תהסס/י לפנות אלינו ישירות. צוות שירות הלקוחות שלנו זמין כדי לספק סיוע מותאם אישית ולהבטיח שיש לך את כל המידע הדרוש לך לפני הרכישה.

איך אדע מהי המידה המתאימה לי?

כדי לבחור את המידה הנכונה, יש לעיין בטבלאות המידות המפורטות שלנו הזמינות בכל עמוד מוצר. הקפידי למדוד את עצמך לפי הדרכה והשווה את המידות שלך לטבלה שלנו להתאמה הטובה ביותר.

באיזו תדירות אתם מציגים מוצרים או עדכונים חדשים?

אנחנו מעדכנים באופן קבוע את קו המוצרים שלנו כדי להתאים את המותג שלנו לעולם הדינמי. הישארו מעודכנים באתר ובניוזלטרים שלנו לקבלת הודעות על מהדורות ועדכונים של מוצרים חדשים.

הזמנות

אשמח לעזרה בביצוע ההזמנה

אנחנו כאן! נציגינו שמחים לסייע לכם עם שירות חם ומותאם אישית בביצוע ההזמנה באתר שלנו. שתפו את פרטי ההתקשרות שלכם על ידי מילוי הטופס באתר שלנו, באמצעות כל ערוץ תקשורת אחר שנוח לכם.

אני רוצה להוסיף פריט / לשנות את הזמנתי

אם את/ה צריך/ה לשנות את ההזמנתך, אנא צור/צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי להיענות לבקשתך. עם זאת, לא ניתן לבצע שינוי כלשהו לאחר עיבוד ושליחת ההזמנה.

טעיתי בכתובת המשלוח בהזמנה

צרו איתנו קשר במהירות על מנת לבצע שינוי בכתובת. זכרו - לאחר שההזמנה כבר נשלחה לא נוכל לבצע שינוי כלשהו בכתובת שהוזנה.

תשלומים, ביטולים ואבטחה

איך ניתן לבטל הזמנה?

ניתן לבטל הזמנה של פריט ולבקש החזר בניכוי דמי טיפול של 5% מהערך. לאחר עיבוד ההזמנה שלך למשלוח, איננו יכולים להכיל שינויים כלשהם, אז אנא צור/צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי אם ברצונך לבטל את הזמנתך.

אילו שיטות תשלום זמינות?

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או PayPal.

איך מופיעה הרכישה בפירוט כרטיס האשראי שלי?

ייתכן שתראה את החיוב עבור ההזמנה שלך בכרטיס האשראי שלך תחת השם: "Gloria IL". אם אינך מוצא את החיוב, צור איתנו קשר וננסה לעזור לך.

האם תשלומים בכרטיס אשראי בטוחים?

במאמץ לספק לכם את רמת האבטחה הגבוהה ביותר בקנייה אונליין, השתמשנו בכלים המתוחכמים ביותר בתחום זה ביצירת מערכת לשמירה על המידע ושמירה על הפרטיות, המבוססת על השיטות המעודכנות ביותר.טכנולוגיית SSL ותקנות PCI DSS משמשות כדי להגן על נתוני החיוב שלך בזמן שהם עוברים באינטרנט.

משלוחים, החזרות והחלפות

שימו לב - בעת תקופות חגי המכירות, קיים עומס מסוים אצל חברות המשלוחים. ייתכנו עיכובים קלים, מקווים להבנתכם.

מה הם סוגי המשלוחים באתר?

ניתן לקבל את הזמנתכם באמצעות משלוח עד הבית, או לחלופין בהזמנה לנקודת איסוף קרובה.

שימו לב שעלות המשלוחים עד הבית משתנה מעת לעת, בהתאם לעלויות חברות המשלוחים ומבצעים מיוחדים.

מתי תשלחו את ההזמנה שלי?

אנו מבטיחים משלוח מהיר! אנו שולחים הזמנות מהמפעלים שלנו תוך יום עסקים אחד לאחר אישור ההזמנה.

מה הם זמני המשלוחים?

זמני השילוח הממוצעים עומדים על 5-18 ימי עסקים לאחר ביצוע ההזמנה.

במקרים מסויימים זמני המשלוח עלולים להתעכב בכ- 10 ימי עסקים נוספים, בהתאם למקום המגורים של הלקוח ו/או בעקבות עומסים בלתי צפויים אצל חברת השילוח ויש לקחת זאת בחשבון בעת ביצוע ההזמנה.

לפרטים נוספים יש לעיין במדיניות ההחזרים והמשלוחים שלנו.

כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?

לאחר ביצוע ההזמנה, תקבל/י מספר מעקב מאובטח שיצורף להזמנה שלך. מספר מעקב זה יאפשר לך לדעת היכן החבילה שלך נמצאת בכל עת. חשוב לציין שבמקרים מסוימים, מוצרים עשויים להישלח במספר חבילות בשל שיקולים לוגיסטיים.שימו לב - ייתכן שהמערכת עשויה להתעדכן רק לאחר 72 שעות או יותר לעדכן את מספר המעקב שלך. עיכוב זה נובע מסנכרון אוטומטי עם מערכת ההובלה של חברת השילוח.

בנוסף, תוכלו בכל עת לעקוב אחר הזמנתכם בעמוד מעקב ההזמנות באתר.

מדיניות החזר כספי של 30 יום (ימי ניסיון)

מדיניות ההחזרים שלנו תקפה למשך 30 יום מרגע קבלת החבילה. אם חלפו יותר מ-30 יום, לצערנו, לא נוכל להציע לך החזר, החלפה או משלוח של מוצר חלופי. כדי לעבד החזר, על הפריט להיות במצב חדש ובאריזתו המקורית.

היכן מופיע ההחזר שלי?

החזרים כספיים בכרטיס אשראי או בפייפאל עשויים להופיע בחשבון לאחר עד 10 ימי עסקים ובהתאם לזמני עיבוד ההחזרים. זה יכול להשתנות בין חברות אשראי שונות. שימו לב שעלויות המשלוח אינן ניתנות להחזר.

מה עליי לעשות עם החבילה שלי לא התקבלה?

אם החבילה לא התקבלה בזמן המשלוח המיועד, אנא צור איתנו קשר מיידית.

מה לעשות אם המוצר שקיבלתי פגום או לא מספק?

במקרה שהמוצר מגיע פגום, שבור או לא תקין, על הלקוח/ה לספק לנו תמונות או סרטון של המוצר על מנת שנוכל לטפל במצב בהתאם. למרות שאנו בוחרים בקפידה ובודקים איכות כל אחד מהמוצרים שלנו לפני המשלוח, עלולות להתרחש תקלות במהלך ההובלה שאינן בשליטתנו. אם זה קורה, אנא צור/צרי איתנו קשר לקבלת עזרה.

שירות ותמיכה

האם ניתן לבצע הזמנה בטלפון?

אכן כן! נציגינו ישמחו להעניק לכם שירות אישי לביצוע הזמנה טלפונית. השאירו פרטים בעמוד יצירת הקשר באתר ונציגינו יצרו איתם קשר בהקדם ובהתאם לשעות הפעילות והעומס במוקד.

איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

אנו מציעים מספר ערוצים לנוחיותך. ניתן ליצור קשר באמצעות מילוי טופס באתר, אימייל, הודעה באחד מערוצי הסושייל שלנו או באמצעות וואטסאפ. צוות השירות שלנו מחכים לשמוע ממכם!

מהן שעות הפעילות של מוקד השירות?

מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בשעות 10:00-16:00. בתקופות עמוסות המוקד עובד שעות נוספות כדי לתת את השירות האישי והמיטבי שאנו מתחייבים אליו.

צרו איתנו קשר

יש לכם שאלות שאינן מופיעות בעמוד זה, או שסתם מתחשק לכם לדבר איתנו?